Družabni plov – Baška voda

Sredi oktobra smo se zbrali jadralni navdušenci in krenili v petek popoldne proti Baški vodi. Nova destinacija in vsi smo polni pričakovanj se peljali proti južni Dalmaciji.

Zvečer vkrcanje ravno ko je burja popustila. Zjutraj pa popolno vreme, sončno brez oblačka, rahla burjica. Brez problema smo prevzeli barke in izpluli proti jugu. Čudovita plovba ob obali do Ploč, potem pa mimo delte Neretve do Drač na Peljašcu. Pričakal nas je prazen pomol na katerega smo se vezali bočno in imeli skupno svinjsko pečenko in veselo druženje.

Naslednje jutro smo se raztepli po vasici pa še malo dlje in uživali jesensko sonce. Do 11.00 ure smo uspeli izpluti in cilj je bil ogled novega mostu na Peljašac, potem pa do Malega Stona. Most je v izgradnji in je res velik. Jadrnice so prav majhne, ko so pod njim. Mali Ston smo zavzeli popoldne, se sprehodili čez obzidje do Velikega Stona. Nazaj pa raje ob cesti. Je kar lažje kot pa v hrib in po stopnicah po obzidju. Zvečer večerja v lokalni gostilni in nato nočni premik z barkami v zaliv pred Stonom.

V ponedeljek smo se zbudili v bonaci vezani v grozd. Potem pa izplutje proti Hvaru. Jadrali smo vse do mostu, tam pa kontrola od policije. Osumljeni smo bili, da švercamo iz Bosne migrante, pa so tudi si zato ogledali notranjost bark. Do večera smo prišli do Sučuraja na Hvaru. Prijeten večer na barkah in dokaj zgodaj v posteljah. Tri dni jadranja so nas kar dobro utrudili, pa je zato večer bil miren in smo hitro pozaspali.

Zadnji dan pa je bil planiran samo za premik nazaj do Baške vode. Po jutranji kavici smo izpluli v pojačan vzhodnik, ki pa je padel takoj za rtom Sučuraj. Po bonaci do Makarske do pumpe, ki se nam je zaprla pred nosom, je pa zato bilo pivo na rivi odlično. V Baški vodi vračanje bark, potem pa na kosilo pri Pirovcu. Ponovno odojek in jagenček. Kosilo nas je še dodatno odobrovoljilo, tako da smo vsi v pričakovanju naslednjega druženja na morju.