Vabilo na volilni občni zbor JK Odisej 2022

Spoštovana članica, spoštovani član Jadralnega kluba Odisej!

Burno leto je za nami, ponovno se vsaj virtualno srečamo in skupaj pregledamo ter ocenimo preteklo delo, si določimo smernice dela in aktivnosti v novem letu.

VABIM

te na OBČNI ZBOR,

ki bo v četrtek, 17. februarja 2022 ob 17:30

preko Zoom video konference.

Predlagam naslednji DNEVNI RED:

1. Otvoritev in izvolitev organov Občnega zbora JKO
  2. Poročilo verifikacijske komisije Občnega zbora JKO
  3. Obravnava in sprejem poročil o vsebinskem in finančnem delu za leto 2021
  4. Razrešitev starih in izvolitev novih organov vodenja JKO za leti 2022-2024
  5. Obravnava in sprejem programa o vsebinskem in finančnem delu za 2022
  6. Razno

Predvidoma ob 19:00 bodo naši člani predstavili klubsko jadranje po Jonskem morju.

Navodila za prijavo v Zoom video konferenco vam bomo poslali teden dni pred Občnim zborom.

Vsa gradiva bodo do konca januarja objavljena tukaj:

1. Letno poročilo o delu kluba za leto 2021

Luka Renko
predsednik JK Odisej

ZAPISNIK 2021 – 10. seje JK Odisej

Datum: 21.12.2021, od 18:00 do 19:00  – Rečni pirati (Ljubljanica)
Prisotni:
IO: Luka Renko, Franjo Antončič, Saša Javorič, Andrej Gogala, Boštjan Podobnik, Nikola Balaban
DO: Zlatko Matić (GSM)
NO: Milan Grad
Člani: Elvis Štemberger, Marko Kočila

2. Pretekli dogodki
  3. Prihajajoči dogodki (Spomladanska regata)
  4. Občni zbor
  5. Razno: Koledar JKO, Anketa JKO
  1. Stanje članstva

Klub ima trenutno 103 člane. V času volilnega obdobja skladno s pravili kluba do Občnega zbora ne sprejemamo novih članov.

a. Seminar na temo jadralskih pravil preko zooma – Andraž Koželj
    Seminar odlično uspel, predelali konkretne situacije, 3h, 32+ udeležencev. Boštjan pripravi poročilo za objavo na spletni strani.

b. Otvoritveni plov, Družabni plov
    Milan posreduje seznam udeležencev – članov JKO za točkovanje (Saša pošlje osnutek, pripravljen s Franjom, v pomoč) in poročilo Družabni plov za objavo na spletni strani.
    Ko pridobimo vse podatke, Saša ažurira seznam udeležbe na dogodkih JKO in spletno stran (poročila).
    a. Pomladanska regata:
    Realna opcija je, da se dogovorimo s Konjičani glede deljenja bark in naredimo svojo regato. Saša je preverila možnost, da se pridružimo Ravbarci (Domžale), dogovarjajo se s Konjičani glede skupnega najema bark (del tedna).
    Boštjan in Elvis preverita s Konjičani možnost najema bark (del tedna prej ali po Konjičanki; njihov razpis bo zunaj predvidoma do konca tega tedna). Luka preveri isto možnost s Ptujčani.

b. Regatna pravila: zaradi dobre udeležbe in odziva planiramo naslednje predavanje z Andražem marca – aprila naslednje leto. Boštjan pripravi seznam vprašanj/situacij.

c. Prva pomoč: Saša dogovori termin, takoj ko bo možno druženje v živo.
  1. Občni zbor (OZ)

Sklep 10.1: Občni zbor bo 17.02.2022 ob 17:30, lokacija dogovorjena naknadno (ČSD ali virtualno).

Sklep 10.2: Kandidati za delovno predsedstvo OZ: Elvis Štemberger, Ivo Štrubelj, Andrej Gogala. Luka s kandidati OZ preveri glede njihove kanditature.

Do naslednje seje IO Luka pozove vse predsednike organov kluba in blagajnika, da pripravijo Poročila. Rok: 11.1. Za poročia organov, 18.1. za poročilo NO.

a. Koledar JKO:
    Zlatko Matić je pripravil koledar JKO. Luka predlaga, da koledarja ne tiskamo, ampak ga članom posredujemo v pdf obliki pole novoletne čestitke.

b. Anketa za člane:
    Nikola in Saša sta pripravila anketo. Razdelita v dva dela (ocena preteklih dogodkov, predlogi za naprej) in jo finalizirata, pošljemo članom JK Odisej v začetku januarja 2022, poleg povezav do poročil o preteklih dogodkih.

Naslednja 11. seja bo 11.01.2022, lokacija sporočena naknadno.

Saša Javorič, sekretarka JKO

Družabni plov – Baška voda

Sredi oktobra smo se zbrali jadralni navdušenci in krenili v petek popoldne proti Baški vodi. Nova destinacija in vsi smo polni pričakovanj se peljali proti južni Dalmaciji.

Zvečer vkrcanje ravno ko je burja popustila. Zjutraj pa popolno vreme, sončno brez oblačka, rahla burjica. Brez problema smo prevzeli barke in izpluli proti jugu. Čudovita plovba ob obali do Ploč, potem pa mimo delte Neretve do Drač na Peljašcu. Pričakal nas je prazen pomol na katerega smo se vezali bočno in imeli skupno svinjsko pečenko in
veselo druženje.

Naslednje jutro smo se raztepli po vasici pa še malo dlje in uživali jesensko sonce. Do 11.00 ure smo uspeli izpluti in cilj je bil ogled novega mostu na Peljašac, potem pa do Malega Stona. Most je v izgradnji in je res velik. Jadrnice so prav majhne, ko so pod njim. Mali Ston smo zavzeli popoldne, se sprehodili čez obzidje do Velikega Stona. Nazaj pa raje ob cesti. Je kar lažje kot pa v hrib in po stopnicah po obzidju. Zvečer večerja v lokalni gostilni in nato nočni premik z barkami v zaliv pred Stonom.

V ponedeljek smo se zbudili v bonaci vezani v grozd. Potem pa izplutje proti Hvaru. Jadrali smo vse do mostu, tam pa kontrola od policije. Osumljeni smo bili, da švercamo iz Bosne migrante, pa so tudi si zato ogledali notranjost bark. Do večera smo prišli do Sučuraja na Hvaru. Prijeten večer na barkah in dokaj zgodaj v posteljah. Tri dni jadranja so nas kar dobro utrudili, pa je zato večer bil miren in smo hitro pozaspali.

Zadnji dan pa je bil planiran samo za premik nazaj do Baške vode. Po jutranji kavici smo izpluli v pojačan vzhodnik, ki pa je padel takoj za rtom Sučuraj. Po bonaci do Makarske do pumpe, ki se nam je zaprla pred nosom, je pa zato bilo pivo na rivi odlično. V Baški vodi vračanje bark, potem pa na kosilo pri Pirovcu. Ponovno odojek in jagenček. Kosilo nas je še dodatno odobrovoljilo, tako da smo vsi v pričakovanju naslednjega druženja na morju.
Album s fotografijami
Zapisal: Milan Grad

ZAPISNIK 2021 – 9. seje JK Odisej

Datum: 19.11.2021, od 18:00 do 19:00 preko video konference
Prisotni:
IO: Luka Renko, Franjo Antončič, Saša Javorič, Andrej Gogala, Boštjan Podobnik, Samo Roš
DO: Zlatko Matić
NO: Ivo Štrubelj

3. Prihajajoči dogodki
  4. Razno

a.) 29. regata za prehodni pokal in memorial Srečka Škrleca
Luka je pripravil in objavil končno poročilo na spletni strani.

b.) Gustozi Đir
Zlatko bo pripravil poročilo za spletno stran in posredoval seznam udeležencev, potreben za točkovanje.

c.) Družabni plov Baška Voda
Luka dogovori z Milanom, da čimprej pripravi poročilo in seznam udeležencev za Družabni plov, potreben za točkovanje, ter seznam udeležencev za letošnji Otvoritveni plov.
Ko pridobimo vse podatke, Saša ažurira seznam udeležbe na dogodkih JKO.

a.) Zaključni plov v novembru
Odpovedan zaradi trenutne situacije Covid-19, Saša ažurira koledar.

b.) Fareast regata
Do petka bo odgovor, flote najverjetneje ne bo. Če ne bo rešitve, bomo preverili opcije pri Batana Navtik (Elan 210, 10 bark). Luka uredi z Orlom glede povračitve stroškov za klubski vavčer.

c.) Seminar na temo jadralskih pravil (zoom)
V teku usklajevanje termina s predavateljem Andražem Koželjem, Boštjan pripravi vabilo za člane.

d.) Pomladanska regata
Luka je posredoval informacijo, da bo naslednja Ptujčanka jubilejna, še bolj usmerjena v druženje. Predlog članov je, da za pomladansko regato poiščemo bolj športne barke. Boštjan ponovno pozove-preveri možnost, da se pridružimo Konjičanki. Saša do naslednje seje preveri možnost, da se pridružimo Ravbarci (Domžale).

e.) Prednovoletno srečanje
Formalno odpovemo.

a.) Darilo za člane
Luka pozove člasne, ki še niso prevzeli brezrokavnikov, da to uredijo do konca tega tedna in posreduje možne termine (Luka, Samo).

b.) Volitve
Sklep objavljen, zbirajo se predlogi za organe kluba. Tematika bo obdelana na naslednjem sestanku.

c.) Anketa za člane
Nikola in Saša pripravita anketo, ki jo pošljemo članom JK Odisej.

d.) Članske izkaznice, izkaznice JZS
Luka razdelil izkaznice novim članom na Jesenski regati. JZS izkaznic za letos nismo prejeli, Saša je uredila, da imajo vsi člani, ki so plačali, aktivni status na seznamu JZS verificiranih jadralcev.

e.) Jesenska regata (30. jubilejna)
Luka je povabil Geni Škrlec, da bi na jesenski regati ona podelila pokal za Srečotov memorial. Saša do takrat pripravi spletno stran v spomin Šrečotu. Luka predlaga, da organiziramo jubilejne spominske majice za udeležence.

Naslednja 10. seja bo 21.12.2021, lokacija bo sporočena naknadno.

Saša Javorič, sekretarka JKO

Pogovori z mednarodnim jadralskim sodnikom Andražem Koželjem

POROČILO

Virtualno srečanje na temo jadralnih regatnih pravil z naslovom ”Pogovori z Andražem Koželjem” je odlično uspelo. Teme, ki smo jih obravnavali, so se navezovale na situacije z naše zadnje regate, kar je lepo popestrilo večer. Po ogrevanju z osnovami regatnih pravil, smo se v prvem delu pogovarjali o pravilnem in pravočasnem vlaganju protesta med in po zaključku regate. Sledila je obravnava teme pravic zavetrne jadrnice z vsemi omejitvami in izjemami, ki jih mora ta upoštevati, tako pred štartom kot po njem. Regatiranje ponoči in razlike med jadralnimi regatnimi pravili in pravili o izogibanju trčenja na morju so bile tretja in zadnja tema večera. Čeprav je srečanje trajalo kar tri ure in pol, je velika večina od 32 udeležencev vztrajala na njem od začetka do konca!

Kakšno vprašanje je vseeno ostalo neodgovorjeno, še več se jih bo pojavilo preko zime. Tako, da smo z Andražem že dogovorjeni, da se ponovno srečamo spomladi na srečanju ”Pogovori z Andražem Koželjem 2” in se tako ustrezno pripravimo na novo sezono.

VABILO

ponedeljek 29. 11. ob 18h vas vabimo na virtualno srečanje z mednarodnim jadralskim sodnikom Andražem Koželjem. Tema srečanja bodo seveda regatna jadralna pravila. Z  Andražem se bomo pogovorili o različnih regatnih pravilih, z omejitvami in izjemami, ki jih je treba upoštevati pri njihovem uveljavljanju. Andraž je mojster animacije, zato lahko pričakujemo, da bo večer pospremljen s številnimi nazornimi prikazi situacij iz prakse, iz katerih se seveda lahko največ naučimo. Da bo večer še posebej aktualen, se bomo pri tem navezali tudi na situacije, do katerih je prišlo med letošnjo jesensko Regato za prehodni pokal JKO.

Udeležba na dogodku je primerna in priporočljiva za vse, ki poznate osnove regatnih pravil.

ZAKLJUČEK LETA

Ker tudi letos zaradi Covid situacije ne bo tradicionalnega novoletnega druženja, bomo združili koristno s prijetnim in ta dogodek izkoristili tudi za virtualni družabni dogodek ob zaključku leta. Strokovni del večera bo zaključen do 20:30 ure, sledilo bo spontano druženje. Zato pozivamo vse člane in simpatizerje JKO, da se ga udeležimo v čim večjem številu in skupaj pripravimo prijetno “virtualno” atmosfero. Preveč prijetne pa spet ne, koncentracija za spremljanje Andraževih izvajanj mora ostati na visokem nivoju!! 😉

Prosim, da svojo udeležbo potrdite preko spletnega obrazca. Prijavljeni boste par dni pred dogodkom na svoj elektronski naslov prejeli vabilo na Zoom srečanje.

Nosilec dogodka Boštjan Podobnik

29. regata za prehodni pokal in memorial Srečka Škrleca

29. regato za prehodni pokal JK Odisej in memorial Srečka Škrleca smo v letu 2020 morali odpovedati, zato smo se letošnje regate vsi še tako bolj veselili. Na regati se je zbralo 13 posadk v monotip Bavaria Cruiser 41 in ena dodatna posadka za open razvrstitev.

V soboto smo imeli tradicionalno planiran trening plov, ki pa je bil zaradi izgubljenega sidra na regatni barki žal odpovedan. Tako je večina posadk samo opravila prosti trening in preverila opremo.

Nedelja je postregla z zelo malo vetra, ki pa je tudi kar precej spreminjal smer. Tako smo imeli plan narediti navigacijski plov od Murterja proti Zlarinu, ki pa se je zaradi pomanjkanja vetra zaključil že po 6 NM na jugu Murterja. V želji da izvedemo še en plov je sodnik prestavil štart pred otok Tijat in nekaj čez 17h izvedel še en plov okoli Zmajana.

Ponovno je veter začel izgubljati na moči, zato je večina jadrnic prišla v cilj že v globoki temi, nekaj pa jih je ostalo brez uvrstitve (DNF). Zvečer smo se ob pršutu, siru in vinu malo podružili na pomolu v Zlarinu.

Naslednji dan je ponovno postregel z zelo malo vetra, zato smo štartno proceduro lahko izvedli šele po 13h. Zaradi pomanjkanja vetra je bil to tudi edini izvedeni plov.

Zadnji dan pa je končno vetra bilo nekaj več, zato smo najprej opravili krajši plov okoli Tetovišnjaka, potem pa še daljšo navigacijsko regato do Žminjaka. Užitki v jadranju z nekaj več vetra so razveselili tudi vse ekipe.

Zvečer smo v Žminjaku imeli skupno večerjo in pa podelitev pokalov. Prvo mesto v monotip in open konkurenci je osvojila ekipa LPKF1, skiperja Romana Čemažarja. Ekipa je prejela prehodni pokal od prejšnjega zmagovalca Milana Grada.

Rezultati:

Fotogalerija je na voljo tukaj.

ZAPISNIK 2021 – 8. seje JK Odisej

Datum: 19.10.2021, od 18:00 do 19:00 po video konferenci
Prisotni:
IO: Luka Renko, Franjo Antončič, Saša Javorič, Nikola Balaban, Andrej Gogala, Boštjan Podobnik
DO: Zlatko Matić
Član JKO: Janko Lah

3. Prihajajoči dogodki
4. Razno (darilo za člane, volilni občni zbor)

Prejeli smo 5 novih pristopnih izjav:
  • Urška Linda Beuermann, št. 538, mentorja: Saša Javorič, Luka Renko
  • Martin Markun, št. 539, mentorja: Janko Lah, Alenka Hiti
  • Aleš Dimnik, št. 540, mentorja: Janko Lah, Boris Štraus
  • Stanka Bernik, št. 541, mentorja: Aleksander Tušek, Saša Javorič
  • Saša Šinkovec, št. 542, mentorja: Milan Grad, Aleksander Tušek

SKLEP: IO sprejme 5 novih članov in članic.

2.1 Regata za prehodni pokal in memorial Srečka Škrleca
Regata je bila uspešno izvedena, letos smo finančno naredili celo nekaj plusa (čakamo še račun za vino). Na regati je bilo kar nekaj situacij kjer se ni spoštovala prednost, imeli celo protest. Take situacije moramo reševati v okviru regatni pravil: protest, odkup ali protestni odbor. Luka pripravi končno poročilo za objavo na splet v tem tednu.

2.2 Gustozi đir
7 udeležencev, Zlatko bo pripravil poročilo za spletno stran.

2.3 Družabni plov Baška voda
Dve barki, 14 udeležencev. Drače (Pelješac), pod novim mostom, Mali Ston, Sučuraj, Makarska. Poročilo se objavi do naslednje seje.

1. Prihajajoči dogodki
    Zaključni plov v novembru: Luka govori z Milanom in preverimo termine.

Fareast regata: še vedno nimamo celotne flote za izvedbo regate. Orel je obljubil da sporoči do konca tedna. Če ne bo rešitve bomo preverili opcije pri Batana Navtik (Elan 210, 10 bark).

Seminar z regatnim sodnikom preko zooma: predelali bi 5-6 konkretnih scenarijev na regatnem polju. Luka se dogovori za termin v začetku novembra.

Seminar o prvi pomoči: prestavimo na spomladi.

Razpis jadrnic za 30. regato za prehodni pokal 2022: Milan Grad je pripravil ponudbo 10 jadrnic Bavaria 41S in 3 jadrnic 40S za naslednje leto. Ker je na voljo samo 13 jadrnic je predlog za razpis naslednji:

• da za monotip razred štejeta 41S in 40S modela (enak trup, podobne karakteristike)
  • da se upošteva vrstni red prijave od objave razpisa s strani JK Odisej – najprej 41S, potem 40S
  • da imajo absolutno prednost pri prijavi skiperji JK Odisej
  • da imamo primarno 4 dnevne najeme (zaradi interesa JK Loka Timinga za celotno floto za svojo regato)
  • da dodatno oživimo zanimanje za Open konkurenco
    Luka pripravi prijavni obrazec in ga pošlje letošnjim skiperjem in članstvu kluba.
    SKLEP: IO potrjuje predlagano floto Bavaria 41S/40S in način rezervacije omejenega števila bark.
  1. Razno
    Darilo za člane: predvidoma v prvem tednu novembra, razen ženski S, ki bo v začetku decembra. Prevzame Zlatko, potem se dogovorimo kako razdeliti članstvu.

Volilna komisija:
Cilj je oblikovanje predloga s strani volilne komisije do 10.1.2022 za predvideni volilni občni zbor v sredini februarja.
SKLEP: Imenuje se volilna komisija v sestavi Janko Lah predsednik in Andrej Gogala, član.

Saša predlaga anketo članstvu da zberemo interese in želje, ki bodo pomagale tudi naslednjemu zboru. Nikola in Saša pripravita anketo, ki so pošlje članom JK Odisej.

Nosilci dogodkov: Janko je izpostavil, da je pomembno da imamo več nosilcev dogodkov. Potrebno je identificirati več članov, ki bi lahko pomagalo pri organizaciji dogodkov. Pohvalil pa je skrb za skipersko jadranje, saj so skiperji nosilci delovanja kluba. Saša je potrdila, da je namen več dogodkov imeti v naslednjem letu.