SPOMLADANSKA REGATA 2010

Zadnji popravek:

16. spomladanska regata Odisej

Zadar-Ilovik, 23.-25. maj 2010

Klubske regate se je letos udeležilo 9 bark. Skupaj nas je bilo 53, od tega 31 članov kluba JK Odisej in 22 nečlanov. Od tega je bilo 9 žensk.

REGATA

Nedelja 23.5.:

Štart 1. plova je bil pri otoku Jidula - rt ob 11.33 uri, nato je bilo treba iti mimo rta Križ, pot nas je vodila proti otoku Sparušnjak, sam cilj pa je bil pred vasico Brgulje na otoku Molat. Dolžina plova je bila 17.6 NM, kar je bilo za zmerne vetrove kar lepa destinacija. Prva po korekcijskem času tega plova je bila barka Altopo skiperja Andreja Kosca, druga je bila Black magic skiperja Srečka Škrleca in tretja Srčna dama skiperja Uroša Lokoška.

Po končanem plovu smo se zvečer vsi skupaj dobili v restavraciji Janko, kjer so nam pripravili res dobro večerjo in zabavo, ki je trajala pozno v noč (vsaj za nekatere).

Ponedeljek 24.5.:

Štart 2. plova je bil pri otoku Golac ob 11.10 uri, pot nas je vodila okoli otoka Tramerka nazaj na otok Golac in nato proti cilju, ki je bil pri otoku Vodenjak. Zaradi preslabega vetra žal niso vsi mogli priti skozi cilj pravočasno, kar bi po moje moral sodnik že prej predvideti in postaviti vmesni cilj in organizirati 3. plov, ker je po približno 1 uri začelo dobro pihati. Dolžina tega plova je bila 15 NM. V tem plovu je po koregiranem času zmagala barka Black Magic, drugo mesto je zasedla barka Altopo, tretje pa barka Silba katere skiper je bil Marko Marinček. Tako smo za ta dan zaključili z regato in se odpravili na otok Silbo, kjer smo imeli prosti večer. V istem času pa je ena barka, ki ni sodelovala na naši regati imela žur (član posadke je dobil otroka), na katerem smo vsi sodelovali. Večer se je seveda za nekatere od nas zopet potegnil pozno v noč.

Torek 25.5.:

Štart 3. plova je bil na JV Silbe zaliv Nozdre ob 10.00 uri, kjer je bilo kar napeto, ker je nekaj bark bilo zelo skupaj in se je vnel pravi boj, nato je pot potekala južno okoli rta Arat ter nato  SZ do cilja, ki je bil pri otoku Ilovik južno od otoka Sveti Petar.

Dolžina plova je bila 12 NM. Po koregiranem času je bila prva barka Leda skiperja Borisa Smirnova, druga je bila barka Black Magic, tretja pa barka Gea skiperja Andreja Planinca, ker pa smo vsi dovolj hitro prispeli na cilj je bilo možno narediti še 4. plov, ki se je začel ob 13.20 uri s štatrom pri prejšnjem cilju, nato JJV okoli rta Radovan po zahodni strani Ilovika do severnega vhoda v Iloviška vrata, kjer je bil cilj. Dolžina plova je bila 4.5 NM zato je bil ta plov zelo napet, ker je vsaka napaka lahko stala posadko najmanj za eno mesto.

Po korigiranem času je bila prva barka Black Magic, druga je a barka Leda, tretja pa barka Gea.

Ob 19.30 uri smo se dobili v restavraciji Porto, kjer so nas lepo postregli nato pa smo imeli še razglasitev rezultatov ter podelitev pokalov.

Moram se zahvaliti našemu sodniku ter obema marljivima pomagačema na sodniški barki Marcelu ter Milici, ki sta nas vse bodrila in navijala za nas. Hvala tudi regatnemu odboru za organizacijo same regate ter seveda vsem nam, ki smo jadrali brez protestov in zapletov na samem regatnem polju.

Končni rezultati 16. spomladanske regate JK Odisej:

\\Rezultati (.xls)

Zapisal: Samo Rebernik

MINI GALERIJA
(za povečavo klikni na sliko)