REGATA

20. jubilejna regata za prehodni pokal JKO

18.-20. september 2011, Sukošan - Žman

Regate se je udeležilo 11 jadrnic B32 in Srečko Škrlec s svoji E33, v skupnem s sodniško ekipo Dragana Penjalova kar 67 ljudi. V posadki na našem Herkulu smo bili Boris, Srečko in Mojca, Matija in Igor. Barko smo prevzeli v marini v Zatonu pri Šibeniku.

Takoj po prevzemu smo ob 16h izpluli in se v temi ob vzhajajoči luni ob 23h po prevoženih 32 NM privezali na bojo v Solinah na Pašmanu. Zgodaj zjutraj smo se premaknili v zaliv sv.Anteja, kjer smo barko pripravili za regato, nato pa smo pohiteli na start prvega plova v akvatoriju otočkov Karantunić, Bisage, Školj V. pod Ugljanom. Tudi drugi plov je potekal na istem polju, tretji plov pa smo končali med otokom Krknata in Žmanom na Dolgem otoku. Rezultati so bili našim letom primerni. Težave smo imeli pri dviganju špinakra, enkrat smo dvignili celo levi krak in dobra uvrstitev je šla po zlu. Toda v tretjem plovu smo špinaker dvignili in spustili profesionalno.

Drugi dan v ponedeljek smo se kot vsi podali na start. Začelo pa je močno deževati (liti kot iz škafa) in tudi sunki zahodnega vetra so bili zelo močni preko 30 vozlov, zato sem zaradi varnosti posadke ocenil, da se je bolje umakniti v zavetje pristana. Mladostna zagnanost drugih članov kluba Odisej pa ni preprečila, da ne bi izpeljali kar treh plovov tega dne. Tudi deževati je nehalo in veter se je precej polegel. Malo me je grizla vest, da nismo v borbi, toda moja posadka ni izrazila negodovanja na mojo odločitev.

Tretjega regatnega dne pa se v dveh plovih tudi nismo kaj dobro odrezali. Pa nič zato! Kljub temu smo uživali v fer borbah. Zaključek jubilejne regate je v gostilni Roko minil v izredno prijetnem vzdušju. Zmagala je posadka Milana Grada, ki je prejel prehodni pokal od Luka Renka. Vse ekipe so bile dobro razpoložene, še posebno mladinska ekipa Luka Planinca, ki je prvič nastopila v tej postavi, bila je iz plova v plov boljša (celo tretja v zadnjem plovu) pa vendar častno osvojila Polžka. Posebna priznanja JKO pa smo dobili Marčelo za ustanovitelja kluba, Srečko za najpogostejšo udeležbo (Open) in jaz za prvaka uvrstitev na teh regatah. Priznanje so prejeli tudi Marjan Pohl za najštevilčnejšo udeležbo družinskih članov ter Srečko Herman za udeležbo družine treh generacij (Klemen,Mojca in Srečko). Hrana je bila zelo bogato različna, zelo okusna in pripravljena z vso ljubeznijo gazdarice.

V sredo zjutraj so se vse posadke razkropile po svojih poteh. Mi smo odpluli v Kornatski arhipelag. Prenočili smo v zahodnem zalivu Levrnake, drugič pa v zalivu Male Stupice na Žirju. Ker smo se zasidrali globoko v kotu zaliva, nas je ponoči zbudil alarm vlečenja sidra, ko smo spremenili položaj ter se nevarno približali obali, smo ob 1h zjutraj premaknili sidro v večjo globino in nato mirno spali do jutra. V petek zvečer smo se ponovno privezali v marini Zaton in v soboto smo brez problemov predali barko ter se srečno vrnili domov.

Po GPS smo skupno prevalili 154 NM. Motor je bil vključen okoli 15 ur.